تاثیر قدرت دامنه در وب سایت و نتایج سئو سایت

تاثیر قدرت دامنه در وب سایت و نتایج سئو سایت

دامنه ها با توجه به سئو انجام شده بروی وب سایت و کلی مسائل دیگر دارای قدرت میشوند . حال این قدرت دامنه به چه کاری میاید و چه تاثیری در سئو وب سایت شما دارد ؟

تا حالا برای شما پیش آمده که یک وب سایت هر مقاله ای را در سایت خود منتشر میکند حتی بدون ارتباط با کلیت وب سایت ، در جستجو های گول در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود ؟ وب سایت مورد نظر به دلیل داشتن تعداد بازدیدهای بالا با IP های مختلف ، لینک سازی های داخلی و خارجی ، تبلیغات دیجیتال و سنتی ، دارای قدرت دامنه بالا است و همین مسئله باعث شده است که هر مقاله ای را منتشر کند در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود .

پس این مسئله را در نظر بگیرید که نوشتن مقاله دست اول و کپی نشده برای هدایت کاربر به وب سایت شما است . اگر قدرت دامنه شما بالا باشد مقاله شما در نتایج جستجو در بالاترین حد قرار میگیرد و اگر کپی شده باشد نتیجه مناسبی را دریافت نمیکنید . پس با استفاده از تکنیک های مختلف سئو ، قدرت دامنه وب سایت خود را بالا ببرید .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/166a

خبرنامه بازی ها

گالری